środa, 4 lipca 2012

3. Pink Elegant


Witam! 
Dziś troszkę elegancko, nigdy nie byłam przekonana do koloru różowego, wydawał mi się zbyt słodki, sądziłam że nigdy do mnie nie pasuje, ale skusiłam się, bo jest bardzo dziewczęcy :)

Buty wbrew pozorom są bardzo wygodne, mimo, że przed ich zakupem się bałam. 


Klasyczna kopertówka współgra z całością :) 

Po raz kolejny przedstawię wam efekty sesji z DashingMay :*
















Mam na sobie:
Koszula - allegro.pl
Spodnie - Echo
Meliski - allegro.pl
Kolczyki - allegro.pl
Kopertówka - vintage
Bransoletka - 
katherine.pl/

3 komentarze:

  1. meliski sa swietne, ogolnie calosc super!
    zapraszam czesciej do siebie :) pozdrawiam!

    www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz przepięknie .! Jestem zachwycona koszulą i bransoletka .! ;) Śliczna .! ;)

    OdpowiedzUsuń