poniedziałek, 23 lipca 2012

7. Alicja w krainie czarów

Witam!
Korzystam z pogody i rozpieszczam was moim następnym postem. :) 
Dzisiejszy post jak z bajki troszkę jak Alicja zagubiona w krainie zieleni. 
Natura mojego ogrodu bardzo podkreśla dzisiejszą stylizację, kolory zieleni współgrają z pudrową koszulą i czarną rozkloszowaną spódniczką.
A także prezentuje dziś Biżuterie: Wisiorek Love a także kolczyki z widniejącą małą perełką  jestem bardzo zadowolona z tego przecudnego kompletu dostałam go w prezencie była to bardzo miła niespodzianka!
Zdjęcia z DashingMay :* 




 

  

   
 







Mam na sobie:
Koszula- Mohito
Spódniczka-allegro.pl
Wisiorek i Kolczyki: japan style- allegro.pl (prezent)
Buty: Lity
 Pasek: vintage
Pierścionek: House 


 

2 komentarze:

  1. Masz niesamowitą urodę i bardzo ładne zdjęcia. :) Dodałam i zapraszam do mnie. / coś innego niż blog o modzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna spódniczka, Paulina! oby tak dalej :D ja też się w końcu muszę zabrać za ogarnięcie swojego bloga, eh.

    OdpowiedzUsuń